Zákaznická podpora
Technologie děláme pro lidi. Zajišťujeme proto kontinuální podporu a hlídáme, že všechno šlape, jak má.
Jsme sice IT firma, ale víme, že naše produkty používají lidé. Proto hledáme způsoby, jak uživatelům co nejvíc ulehčit práci s našimi aplikacemi. Jsme stále na příjmu, odbavujeme desetitisíce tiketů ročně a sami svou práci pravidelně vyhodnocujeme.
Jak pracujeme
Zajišťujeme podporu jak na úrovni L1 (standardní zákaznická podpora), tak i L2 (pokročilá technická podpora) a L3 (expertní podpora produktů a služeb). Ve všech případech se můžete spolehnout na profesionální, přátelský přístup a komunikaci přes celou řadu kanálů. Na Service desk využíváme jak vlastní řešení, tak i platformu Jira.
Zákaznická podpora pro nás ale neznamená jen „být na chatu“. Máme sadu parametrů, s jejichž pomocí svoje služby průběžně vyhodnocujeme a optimalizujeme. Sledujeme trendy, odhalujeme úzká hrdla, neustále hledáme možnosti rozvoje.
Podporu zajistíme nejen v rámci našich vlastních systémů, ale i pro vaše původní aplikace, služby třetích stran, cloudová řešení nebo heterogenní infrastruktury. Nestandardní zadání jsou naše forte.
Naše výhody
- Kvalitní support na úrovních L1, L2 a L3
- Rychlá a vstřícná komunikace
- Evaluace s pomocí vlastní metodologie
- Podpora i pro nestandardní prostředí