Vznik nových sekcí ve struktuře CCA Group

11.6.2024

CCA Group se opět posouvá v inovaci a zlepšování služeb, které poskytuje svým zákazníkům. Proto Vám nyní můžeme představit novou sekci naší firmy, která nese název Engineering & Delivery a novým ředitelem této sekce se stal pan Pavel Petkevich.

Sekce Engineering & Delivery je realizační část firmy, kde plníme a dodáváme projekty a servisní služby. Potřebujeme ji transformovat tak, aby byla schopna realizovat produktovou a obchodní strategii v souladu s našimi cíli. Než jsme se pustili do těchto změn, pečlivě jsme promýšleli vše okolo a zvolili jsme vlastní strategie, jak toho dosáhnout. A jako před každou cestou jsme potřebovali udělat plán, sbalit kufry, zvolit dopravní prostředek a teprve poté se vydat na cestu.

Tyto kroky jsme již splnili, jsme připraveni na turbulence a nyní je čas vyrazit!

Vize a cíle CCA Group v oblasti Engineering & Delivery se zaměřují na inovaci, kvalitu a zákaznickou spokojenost, s cílem využívat moderní technologie a efektivní procesy k poskytování spolehlivých a hodnotných řešení našim klientům. Naše strategie zahrnuje implementaci nejmodernějších technologií a procesů, které nám umožní zvyšovat rychlost a efektivitu dodávek, aniž bychom slevovali z kvality. Teď pojďme se podívat na tři Hlavní Pilíře pro E&D, které nám pomohou dosáhnout těchto cílů.

 Inovace, Rychlost a Efektivita

Naším cílem je zvýšit agilitu a rychlost dodávání projektů bez snížení kvality. Podporujeme inovace a experimentování, zavádíme nejnovější technologie a automatizaci pro vyšší produktivitu. Nevyvíjíme jen pro dnešní den, ale přemýšlíme o budoucnosti a škálovatelnosti našich řešení. Musíme držet krok s technologiemi, protože každé ráno se něco mění a objevují se novinky o kterých ještě nevíme – být na špičce inovací a efektivity je naše priorita.

Kvalita a Spolehlivost

Dbáme na konzistentní vysokou kvalitu našich projektů a služeb. Zavádíme pokročilé procesy zajištění kvality a automatizace pro minimalizaci chyb, což zvyšuje stabilitu a spolehlivost našich produktů. Tento přístup také urychluje dodání bez poklesu kvality, čímž dosahujeme vysoké spokojenosti zákazníků.

Zákaznická Spokojenost a Produktizace

Zákaznická spokojenost závisí na kvalitní komunikaci a porozumění potřebám klientů. Zaměřujeme se na zlepšení zákaznické zkušenosti, poskytujeme vynikající podporu a rychle reagujeme na požadavky. Vnímáme projekty jako strategické příležitosti k vytváření hodnotných produktů s dlouhodobým dopadem. Tento přístup nám umožňuje vytvářet trvalá řešení, která přispívají k růstu a úspěchu našich klientů.

Na závěr bych chtěl upřímně říct, že nás nečeká pohodlná cesta v Rolls-Royce. Bude to složitá, a dokonce občas pocitově nepřekonatelná cesta. Nicméně vím, že ten, kdo ji překoná, si na vrcholu vychutná čerstvý vzduch. Jsem si jistý, že tam budeme všichni spolu, protože jinak, než jako tým toho nedosáhneme.

Děkuji za vloženou důvěru a udělám všechno, co je možné i nemožné, abychom tam byli co nejdříve.

Není to ovšem jediná změna ve struktuře firmy. Neméně významnou novinkou je také vytvoření sekce Business and Product Development, která bude určovat produktovou a technickou strategii firmy a tuto sekci bude řídit Petr Laštovka.

Michal Wagner, generální ředitel společnosti, k tomu řekl: „Tuto změnu považuji za jedno z nejdůležitějších rozhodnutí během mého působení jako ředitel společnosti. Je to odvážný, ale nesmírně důležitý krok, který jsme podnikli“.

 

Pavel Petkevich